Kezdővidéki

Egy majd' 3 évtizedig városlakó kalandjai vidéken.

Alább megörökítem életem 180 fokos fordulatának mozzanatait - Hogyan és miért költöztem ki Budapestről 35 km-re vidékre? Ez a blog kis önigazolás arról, hogy jól tettem. Ugye.

Linkblog

Füvek Réme

2010.06.14. 16:41 kezdovideki

D. nagymamája "zöld sivatagnak" nevezte régi kertjét, miután gyermekei óriási munka árán katalógusba illő gyepet varázsoltak a korábbi csenevész zöldségágyásokból.

Nem értek egyet.

Szombatra beszereztem egy Ferrari-vörös, egyhengeres, 180 köbcentis szörnyeteget. Körbejártam, próbálgattam, hogy csillan rajta szebben a napfény. Aztán elhatalmasodott rajtam a városlakók szereléstől való félelme. Sebaj. Bele kell vágni. Elővettem a vaskos kezelési útmutatót, rettentő magyartalanul és rendszertelenül volt összeállítva. Két és fél órával később, izzadtan, az állandó robbanásos, égéses, mérgezéses, amputálós figyelmeztetésektől kellően berezelve megrántottam a zsinórt.

Pöccre indult.

Újabb két és fél órával később egy új kertben találtam magam: helyes növénycsomók mértéktartó távolságra egymástól, végre látszik, mi merre van, szinte lélegzik az egész. Egyes teljesen be volt tojva a nagy zajtól, utána órákig nem mert közelebb jönni. Ma reggel a kerti padon reggeliztünk.

Szólj hozzá!

Címkék: kert fűnyíró

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdovideki.blog.hu/api/trackback/id/tr202081178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása