Kezdővidéki

Egy majd' 3 évtizedig városlakó kalandjai vidéken.

Alább megörökítem életem 180 fokos fordulatának mozzanatait - Hogyan és miért költöztem ki Budapestről 35 km-re vidékre? Ez a blog kis önigazolás arról, hogy jól tettem. Ugye.

Linkblog

Tél Tábornok

2011.02.10. 12:09 kezdovideki

Hogy miért maradt ki majdnem fél év a blogbejegyzésekből? Meg kell mondanom, azért vidéken élni sem fenékig tejfel. Városi gyerekek, ha arra adjátok a fejeteket, hogy kertesházba költöztök, számoljatok nehézségekkel is.

Az elmúlt hónapok során em egyszer hagyta el ajkaimat publikálhatatlan trágárság. Amikor hólapát híján jéggé fagyott a kocsifeljáró, amikor kézhez kaptam a fűtésszámla vidám, napsárga postai csekkjét, amikor az elöregedett akksi a legnagyobb hóesésben adta meg magát (hál'Istennek a ház előtt), amikor a nyulam, Kanász az este 9-es etetéskor gondolta úgy, hogy "time to break free" és ebben hokikapus-blokkolásom se tudta megakadályozni (később elkaptam).

Szóval volt mit tanulni. Kicsit rá is állt az agyam a folyamatos kattogásra, egész télen fórumokat bújtam szigetelésről, autószerelésről, túlélésről. E. azt mondta, most, hogy kezdek túllenni rajta, már látszik az arcomon a nyúzottság. Jessz.

Azt hiszem, jövőre sokkal gördülékenyebben fog menni. Házikó kap egy 12 centis szigetelést az első fronton, a padláson is végiggurítok 6-7 tekercs ásványgyapotot, és már hólapátom is van.

Az állatok jól bírták a mínuszokat. Zsanért benn kellett tartanom egy darabig macskanátha miatt, de Kanász például ugyanolyan egyenpofát vágott a -15 fokhoz, mint a 30-hoz.

Azért voltak szép pillanatok is. Egyik reggel novemberben arra ébredtem, hogy a diófa egy éjszaka alatt ledobta az összes levelét és mindent beborított barna, földszínű leveleivel. A napsütésben szikrázó kerti hó sem volt utolsó élmény. Szép, szép.

Szólj hozzá!

Címkék: nyúl ősz tél macska zsanér autószerelés fűtés szigetelés hólapát ásványgyapot kanász

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdovideki.blog.hu/api/trackback/id/tr582651377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása