Kezdővidéki

Egy majd' 3 évtizedig városlakó kalandjai vidéken.

Alább megörökítem életem 180 fokos fordulatának mozzanatait - Hogyan és miért költöztem ki Budapestről 35 km-re vidékre? Ez a blog kis önigazolás arról, hogy jól tettem. Ugye.

Linkblog

Napvihar

2010.06.17. 14:00 kezdovideki

Most olvastam, hogy 2013-ban az egész világ telekommunikációs hálózatát megrengető napviharok várhatóak.

Francba.

Nem lesz netem és mobilom, de TV-m így sincs, a növények meg éppenséggel lesz*rják a napvihart. Éljen a vidék!

Szólj hozzá!

Címkék: vidék napvihar

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdovideki.blog.hu/api/trackback/id/tr132088992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása