Kezdővidéki

Egy majd' 3 évtizedig városlakó kalandjai vidéken.

Alább megörökítem életem 180 fokos fordulatának mozzanatait - Hogyan és miért költöztem ki Budapestről 35 km-re vidékre? Ez a blog kis önigazolás arról, hogy jól tettem. Ugye.

Linkblog

Dérből harmat

2011.02.08. 10:35 kezdovideki

Ma reggel kinéztem az ablakon, és minden növényt fehér, csipkés dér borított. Fél órával később már harmatcseppekké olvadt és minden eszeveszett csöpögésbe kezdett. Végre jön a tavasz?

Tegnap rendeltem virághagymákat. Egyáltalán nem értek a virágokhoz, alig tudom egy-kettő nevét, de rájöttem, hogy szinte minden hagymás növény tetszik. Egy kedves ismerősöm ajánlott egy webshopot, ahonnan érdemes rendelni. Állítólag az áruházakban csomagolt hagymák szárazak, életképtelenek, ezek viszont éveken át újra és újra kinőnek, később osztani is lehet őket. Kíváncsi vagyok!

Nagy, egybefüggő, napos, füves kertem van, jól néznének ki benne kisebb-nagyobb virágcsoportok.

Uh, metszeni és kéne.

Szólj hozzá!

Címkék: virág hagyma metszés dér harmat

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdovideki.blog.hu/api/trackback/id/tr902646348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása